Malmö Akvarieförenings auktioner

MAF anordnar i början av varje år en stor auktion för akvarierelaterat gods såsom fiskar, växter, räkor, foder, akvarier, dekorationsmaterial, tekniska tillbehör med mera. Våra auktioner är mycket populära och lockar besökare och säljare från stora delar av södra Sverige.

Alla akvarieintresserade är välkomna både som säljare och köpare!

Som köpare har du chansen att göra fina fynd och hitta arter som normalt inte ses i handeln.

Som säljare har du chans att sprida intresset för dina favoritfiskar och dessutom få tillbaka lite av de pengar du investerat i din hobby. Så tveka inte, välj ut fisk, räkor och andra djur och växter att sälja och leta igenom dina gömmor i jakt på akvarieprylar du inte behöver längre. Med all säkerhet finns det någon som är beredd att betala för just den fisken eller prylen. Allt akvarierelaterat är välkommet.

Dessutom är det kul att gå på auktion, vare sig man köper, säljer eller bara tittar!

Fika och varm korv finns till försäljning.

OBS!

All information om rutiner och regler vid auktioner på dessa sidor gäller de auktioner som MAF arrangerar. Andra akvarieföreningar, tex Göteborgs Ciklidgrupp använder sig av MAFs system för on-line registrering, men de kan ha andra rutiner och regler för sina auktioner. Kontrollera alltid med arrangören för att se vad som gäller på just deras auktioner.

Kommande auktioner

Inget auktionsdatum fastställt i nuläget. MAF arrangerar vanligtvis sina auktioner under någon gång under mars-april. De utannonseras här senast 4 veckor före auktionsdatum.

Tidigare auktioner