Auktion 2012

Inträde:  20 kr.

Inlämning av auktionsgods: 09.00-11.00. Kom i tid!

Auktionsstart: 12.00

Lokal: Kirsebergsskolan. Samma rymliga lokal som förra årets auktion.

Adress: Lundavägen 47 (karta) men ingången är från Norra Bulltoftavägen.

När ni kommer in på skolgården så skall ni in i ingång B1 på höger sida och gå upp en våning.  Har ni mycket och tunga grejor så kom upp först så visar vi hissen bakom aulan. Buss nummer 4 mot segevång stannar på Kirsebergstorg och sedan går ni ner för källargatan eller kirsbergsgatan så ser ni skolan, eller så stannar buss 31 på Lundavägen.

Registrera och sälja gods

Vårt on-linesystem för registrering av auktionsgods fungerade fantastiskt bra förra året. Till i år har vi förbättrat det ytterligare med nya funktioner bland annat för att göra sammanställning och utbetalning efter auktionen ännu smidigare.

För att förhandsregistrera ditt auktionsgods logga in uppe till höger här på sidan. Gå sedan till Dina sidor under menyalternativet Medlemmarnas sidor i menyn till vänster.

Allmän information om våra auktioner hittar du här.

Mer detaljerad information om hur det går till att sälja på våra auktioner hittar du här

Registrerat auktionsgods

Lista med förhandsanmält auktionsgods »

RSS Listan finns även som RSS »